Svátek má: Dana

Zprávy

Velikost textu:

Volvo: V Polsku reklama se stejnopohlavními páry neprošla

Volvo: V Polsku reklama se stejnopohlavními páry neprošla

Švédská automobilka Volvo, vlastněná od roku 2010 Číňany, podporuje politiku vstřícnou k rodičům.

Na oficiálních stránkách Volvo jsou prominentně zobrazeny dvě ženy
10. května 2019 - 06:20

Zaměstnanci, kteří se stali rodiči, mají placenou péči po dobu šesti měsíců. Reklama byla prezentována na stránce společnosti Volvo s karikaturou.

Text reklamy říká: „Dáváte přednost kariéře nebo své rodině? Od teď si můžete splnit obojí ve společnosti Volvo, protože nabízíme pracovníkům v regionu EMEA (Evropa, Arábie a Afrika) šest měsíců placené rodičovské dovolené, bez ohledu na pohlaví.“

Reklama ukazuje jak se dva homosexuální muži drží za ruce a dívka řídí Volvo.

Na oficiálních stránkách Volvo jsou prominentně zobrazeny dvě ženy,  které by mohly být lesbičky, s dítětem v autě.

Zdá se, že typická rodina v regionu EMEA, tj. Evropa, Arábie a Afrika, se pro společnost Volvo skládá ze dvou homosexuálů nebo lesbických žen.

Mám "hloupou" otázku. Jak si oba "páry" rozdělili role kdo je "otec" a kdo je "matka" ???


Jestli to ale není zpátečnické a netolerantní, takové nekorektní otázky v naší tak tolerantní společnosti, protože pak budete potrestáni.

Je však zajímavé, že zcela odlišná rodičovská kombinace je zobrazena na stránce POLISH SCORE společnosti Volvo. Místo dvou homosexuálů je pár zobrazen jako otec a matka stojící před chlapcem, který řídí Volvo.


Proč se liší reklama pro POLSKO? Vzhledem k tomu, že se očekávala negativní reakce, když se ukáže, že jsou dva rodiče stejní? Protože Poláci stále myslí "normálně"?


V pravidlech pro komentáře společnost VOLVO se varuje, že odstraní všechny "negativní" komentáře, které porušují jejich "pravidla sociálních médií". Co je pro VOLVO negativní?

Polské komentáře na polské stránce VOLVO byly plné smíchu ohledně rozdílu mezi reklamou pro Polsko a zde.

První komentář zní: "Dobrá práce, že jste nezkopírovali toto špatné schéma z oficiálních stránek VOLVO."

Co ale někteří z vás neví, že ve většině zemí EU a také ve Švýcarsku se formy a dokumenty státu změnily a není to už OTEC a MATKA, ale RODIČE1 a RODIČE 2, aby státy vzaly v úvahu homosexuály a lesbičky.

Termíny "otec" a "matka" byly odstraněny z oficiálního jazyka a kdokoliv může být "rodič", aniž by byl biologický.

Také Spolkový sněm v Německu změnil zákon a v pasu a dalších dokumentech můžete uvést nejen „muže“ a „ženu“ jako pohlaví, ale také „jiné“.

Rodný list neuvádí pohlaví novorozence. Jaké pohlaví má dítě (a časem) mohou určit „rodiče“, tj. „transformaci“ a „změnu“ skutečných sexuálních charakteristik.

Můj názor? Myslím si, že celá „gendering“ je jen nemocná a nechutná a jsem rád, že Poláci si stále myslí, že jsou rozumní a normální, proto musela společnost VOLVO změnit reklamu!

„Ale to mě nemotivuje ke koupi dalšího vozu VOLVO "Made in China", “končí komentář von Freeman na blogu Schall und Rauch.

(rp,prvnizpravy.cz,schallundrauch,foto:fb, schallundrauch)