Svátek má: Kristýna

Slovo čtenáře

  Na této stránce zobrazujeme přehled aktuálních příspěvků  
Zde vepište svůj příspěvek:


Zde opište kód:  
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvek smazat či nezveřejnit. Příspěvek je automaticky omezen na 255 znaků.


• -prionové onemocnění=tak už je jasné,proč Uršula přitáhla Bab.půjčku na150 ml-d?-naléčení rakoviny!(euroďáblové toočekávají!A Boss+Kenn senestydíotevírat centrasesmrtonosnou tečkou!(Jak můžou ještě vůbec potěchtoúkladech protiCZstáta anárodu/usnout?
• //otevrisvoumysl.cz/dr-richard​-fleming-nova-data-ukazuji-ze-​covid-injekce-mohou-vyvolat-pr​ionove-onemocneni/
• Hurá, ekologie. Akorát baterky kope černoušek v Kongu.Ekologickej kreténismus.
• A nyní přenechám diskuzní prostor ostatním zde na webu.(Pokud chcete můžete moje svobodné anonymní,korektní,nezpolitizov​​ané příspěvky i smazat,pokud by měli zpolitizovaný vysokoškoláčci,nebo kdokoliv jiný pindy.) Nashledanou.
• ,to je také ´hudební lahůdka´,každý měsíc to poslouchat.A nyní přenechám diskuzní prostor ostatním zde na webu.(Pokud chcete můžete moje svobodné anonymní,korektní,nezpolitizov​ané příspěvky i smazat,pokud by měli zpolitizovaný vysokoškoláčci pin...
• A ta pojebaná vysokoškolská kapitalistická siréna,co řve,až ohluchnete každý měsíc,to je také ´hudební lahůdka´,každý měsíc to poslouchat.
• když tam začne řvát vysokoškolský kretén,kreténka do megafónu u ABB/hlavně že vysokoškoláčci mají zábavu na kolech/,tak se také ani nevyspíte.A ta pojebaná vysokoškolská kapitalistická siréna,co řve,až ohluchnete každý měsíc,to je také ´hudební lahůdka´
• On i ten cyklistický den v Jablonci nad Nisou,co pořádá ABB a jste po noční máte jít na druhou noční,když tam začne řvát vysokoškolský kretén,kreténka do megafónu u ABB/hlavně že vysokoškoláčci mají zábavu na kolech/,tak se také ani nevyspíte.
• protože koncerty by se mohli občas udělat na Malé Skále a nikoliv ve městech např.v Jablonci n N,takže se pak ani nevyspíte,pokud jdete ráno do práce na ranní.
• ale nezrychlí se,nepostaví se,protože by to stálo hodně peněz,protože koncerty by se mohli občas udělat na Malé Skále a nikoliv ve městech např.v Jablonci n N,ale je zbytečné zpolit.vysokoškolákům něco říkat,stejně by by to nikdy neuznali,že mám pravdu.
• nemám jen ´´kritické technické poznámky,ale i vlastní přínosné nápady.A proč hovořím o Malé Skále a o vlastním nápadu,jak by stavebně šel tento žel.úsek trati zrychlit,ale nezrychlí se,nepostaví se,protože by to stálo hodně peněz,
• Takže jak vidíte,jako český středoškolák/přímo moje osoba v Libereckém kraji/ nemám jen ´´kritické technické poznámky,ale i vlastní přínosné nápady.
• protože by to stálo hodně peněz,ale byl by tu jeden přínos,úsek trati mezi Malou Skálou a Turnovem by byl bez výrazných propadů rychlosti .Takže jak vidíte,jako český středoškolák nemám jen ´´kritické technické poznámky,ale i vlastní přínosné nápady.
• a z tunelu by to bylo už kousek do železniční stanice Malá Skála.Stejně se to sice nepostaví,protože by to stálo hodně peněz,ale byl by tu jeden přínos,úsek trati mezi Malou Skálou a Turnovem by byl bez výrazných propadů rychlosti .
• zde v tomto místě by jste museli posunovat železniční most na Jizeře,nebo postavit nový a starý rozebrat a na konci žel.mostu,udělat nový ale krátký tunel/místo starého tunelu za Jizerou/ a z tunelu by to bylo už kousek do železniční stanice Malá Skála..
• někde na trati zpět tu trať napojit a v tomto směru pokračovat až k Jizeře,to není jeden z oříšků technického problému,zde v tomto místě by jste museli posunovat železniční most na Jizeře,nebo postavit nový a starý rozebrat a na konci žel.mostu,
• Upozorňuji předem,je to jen můj orig.nápad a´´nebylo by to stavebně určitě levné´´.Takže museli by jste ve směru z trati z Dolánek,kde končí 85 km h před obloukem 65 km h,někde na trati zpět tu trať napojit a v tomto směru pokračovat až k Jizeře,
• mohla by tu být 85 km h až do stanice Malá Skála.A pak by byla traťová rychlost 85 km z Malé Skály až do Dolánek a pak 90 km h a 100 km h až před stanici Turnov,kde je 40 km h.Upozorňuji předem,je to jen můj orig.nápad a´´nebylo by to stavebně levné´´
• I kdyby jste modernizovali stanici Malá Skála a změnili uchycení železničních kolejí,výrazně nezvýšíte traťovou rychlost.Řešení by tu bylo,pokud vás to zajímá/stejně se to nikdy sice nezrealizuje/,ale mohla by tu být 85 km h až do stanice Malá Skála.
• Z Malé Skály ve směru na Dolánky trať 030, je traťová rychlost 75 km h na širé trati, prochází krátkým tunelem,vede přes most přes Jizeru,dostává se do skalního zářezu,kde je traťová rychlost 65 km h a ostrý oblouk,za ním je traťová rychlost 85 km h.
• Všiml jsem si na správě železniční dopravní cesty,že chcete rekonstruovat železniční stanici Malá Skála na trati 030 a řekněme zvýšit traťovou rychlost v tomto úseku,mám k tomu svobodou anonymní technickou poznámku,jako český středoškolák.
• To jak to bylo v této zemi už od 90 let vysokoškolsky politicky nastaveno nemohu ovlivnit,nemohu ani za to,takže já se doučím němčinu a pak se v budoucnu rozhodnu,jako český středoškolák.A nyní z jiné přihrádky/než jen politické/ ´´železniční doprava´´.
• takže já se doučím němčinu,pak se v budoucnu rozhodnu.To jak to bylo v této zemi už od 90 let vysokoškolsky politicky nastaveno nemohu ovlivnit,nemohu ani za to,takže já se doučím němčinu a pak se v budoucnu rozhodnu.