Chcete investovat do beauty průmyslu? Tady jsou plusy a mínusy

byznys

Přemýšlíte o investování, ale nejste si jistí, v jakém odvětví začít? V centru pozornosti jsou samozřejmě ziskové a rostoucí projekty, ale v praxi se ukazuje, že jsou často obsazené a zpravidla mají značné bariéry vstupu.

Chcete investovat do beauty průmyslu? Tady jsou plusy a mínusy
Ilustrační foto
23. září 2021 - 14:30

(Komerční sdělení)

Rostoucí průmyslové trhy a konkurenční prostředí však nesou zvýšený stupeň rizika.

Investoři se často potýkají s otázkou, do čeho investovat. Do podnikání, které pro vás není relevantní (existuje riziko neúspěchu, vysoká konkurence, vysoké bariéry vstupu atd.), nebo do neznámých odvětví? Celková situace tam možná bude lepší, ale samotné podnikání není transparentní a mohou vzniknout situace, kterým investor začátečník nerozumí. Pro milovníky (a milovnice) kosmetického průmyslu se tak nabízí možnost investice právě do tohoto oboru.

Proč je investice do beauty průmyslu nyní populární?
  • Je to investice do projektu s relativně nízkou finanční hranicí pro vstup. 
  • Služby péče o vlasy a tělo budou vždy žádané, poptávka nikdy nezmizí.   
  • Tuto podnikatelskou činnost je snadné provozovat. Všechny kroky jsou neměnné, každý proces je regulován.         
  • Dobrá varianta pro založení rodinné firmy. Podle statistik jsou právě tyto salony nejúspěšnější.
Kolik je třeba investovat do beauty salonu?

Musíte si uvědomit, že do každého metru čtverečního místnosti budete muset investovat zhruba tisíc dolarů.

Do toho lze zahrnout:
  • Služby specialistů salonního byznysu, bez kterých se investor těžko obejde (zkoumají konkurenční prostředí a zákaznickou základnu, promýšlejí koncept, vybírají služby a dodavatele vybavení/kosmetiky, vytvářejí ceník a provádí kalkulace. Navíc pomáhají při výběru zaměstnanců a školení, nastavují kontrolní systémy a zajišťují propagaci).
  • Stavební úpravy energetických vedení, vodovodů a kanalizací.
  • Nákup potřebného vybavení a příslušenství (obrovský sortiment najdete na webových stránkách https://makeup.cz/).
  • Nákup nábytku, designových prvků interiéru atd.

Vytvořte portrét cílového klienta svého beauty salonu

Berte v úvahu věk, pohlaví, rodinný stav, životní styl. Čím přesněji si klienta představíte, tím snazší bude nabízet služby, které potřebuje či úroveň služeb, která mu vyhovuje a bude pro něj pohodlná.

Chyba s portrétem klienta povede k chybám při výběru kategorie salonu. A to jsou přesně ty minely, které mohou zničit vaše podnikání.

Možná obchodní rizika
Struktura takového typu byznysu je relativně jednoduchá, ale to neznamená, že na cestě nevzniknou žádné problémy. Samozřejmě existují přesné startovací algoritmy, které umožňují začít investovat do vlastního byznysu. A pamatujte si: jestli najdete v životě cestu bez překážek, určitě nikam nevede.

(red,prvnizpravy.cz,https://makeup.cz,foto:pexels.com)


Anketa

Měla by být Markéta Pekarová Adamová odvolána z funkce předsedkyně Sněmovny?

Ano 40%
transparent.gif transparent.gif
Ne 14%
transparent.gif transparent.gif
Je mi to jedno 46%
transparent.gif transparent.gif