Místo toho blonďatí muži s pivními bříšky osahávají dívky ve vodě. Zrzavá žena v nejlepších letech obtěžuje tmavou uprchlici s amputovanou nohou. Tmavou dívku strčí do vody zlí kluci a mladý blonďatý muž obtěžuje mladou tmavou ženu v šatně. Mottem kampaně, která vznikla v Bürenu v Severním Porýní-Vestfálsku, je „Léto – Slunce – Bezpečnost“.
Motivy v sérii plakátů ztvárňují klasickou záměnu pachatele a oběti a nepochybně obsahují cynické prvky – zejména v případě jednonohého žadatele o azyl. Zvolená forma naprostého zkreslení reality a ideologické nadsázky v zobrazeních vrhá pochybnosti na vážnost celého podniku.
První sponzor kampaně se nyní od tohoto zobrazení distancoval. „Sociální služba katolických žen“ (SdK) reagovala na několik mediálních zpráv kritických vůči kampani a veřejně prohlásila :
„Nebyli jsme informováni o (...) návrhu a umístění plakátů a nijak jsme se na nich nepodíleli. Dozvěděli jsme se o nich pouze z médií a také na ně kriticky nahlížíme.“

Nyní koluje karikaturní verze jednoho z motivů z plakátu. Zobrazuje arabsky vypadajícího vousatého muže, jak ve vodě osahává světlou dívku. Obrázek si získává na sociálních sítích širokou popularitu, čehož by bez původní karikatury nikdy nedosáhl.
Tvůrci kampaně zcela minuli smysl a účel kampaně – kritické zkoumání sexuálních útoků na dívky během koupací sezóny. Místo toho důkladně nastavili zrcadlo komunitě (údajně) spravedlivých lidí a (pravděpodobně neúmyslně) odhalili formu dobročinnosti, která je přinejmenším stejně stereotypní jako ty nejhloupější formy rasistických stereotypů, jaké si lze představit.