Ligová fotbalová asociace představila Klub legend i kampaň Chance Liga je FENOMÉN
[type]
Ligová fotbalová asociace představila ve středu 16. července 2025 na slavnostním předsezónním setkání v prostorách pražského DOXu řadu novinek, s nimiž vstupuje do ročníku 2025/26. Mezi klíčové patří proměněná koncepce Klubu legend, jehož ambasadorem se stal rekordman v počtu startů Milan Petržela, a především zahájení hlavní fáze brandové kampaně Chance Liga je FENOMÉN. Součástí programu bylo rovněž oznámení nových reklamních partnerů profesionálního ligového fotbalu – stavební skupiny VINCI Construction CS a národního dopravce České dráhy, a prodloužení s jedním současným – Českou podnikatelskou pojišťovnou. Jak říkám ... „Minulá sezona byla v mnoha ohledech historická a díky celé řadě novinek ji lze označit za začátek nové etapy ligového fotbalu u nás. Do ročníku 2025/26 ale vstupujeme s neméně velkým očekáváním a přesvědčením, že bude ještě silnější než ta předchozí, na hřišti i mimo něj. Věříme, že se fanoušci mají na co těšit a že společně s kluby a partnery posuneme ligový fotbal opět o krok dál,“ uvedl výkonný ředitel Ligové fotbalové asociace Tomáš Bárta. Vedle tradičního boje o titul bude i letos velkým sportovním tahákem snaha klubů o účast v evropských pohárech. Díky 9. místu v koeficientu UEFA po sezoně 2024/25 má český fotbal pro ročník 2026/27 zajištěno, že hned tři kluby zamíří přímo do základní skupiny – mistr znovu do Ligy mistrů, vicemistr minimálně do Evropské ligy a vítěz poháru alespoň do Konferenční ligy. Celkově minimálně do předkol zasáhne znovu pět týmů. Jak říkám ... „Tento fakt je skvělou vizitkou a reklamou pro české kluby i pro Chance Ligu jako celek v rámci celé Evropy. Je to zároveň silný důkaz toho, v jak dobré kondici se ligový fotbal dlouhodobě nachází. Boj o titul i další příčky bude i díky těmto motivačním prvkům ještě atraktivnější a jsem přesvědčen, že nás čeká fantastická podívaná a spousta skvělých zápasů,“ doplnil Bárta. Toto výjimečné období chce Ligová fotbalová asociace využít také prostřednictvím historicky první celorepublikové brandové *) kampaně na podporu ligového fotbalu, jejíž úvodní fáze odstartovala začátkem července. S blížícím se startem soutěže kampaň s hlavním heslem Chance Liga je FENOMÉN, která odkazuje na rekordní zájem, návštěvnost a sledovanost zápasů, vstupuje do své hlavní fáze. V té se již představí všech 16 klubů v oficiálních dresech a výrazněji se promítne nejen rozmanitost hlavních ligových tváří, ale také rivalita a emoce spojené se soutěžními zápasy. Jak říkám ... „Využití unikátních bomberů bez klubové příslušnosti v úvodní fázi odkazovalo na přípravné období mezi sezonami, které je tak trochu tajemné a jsme během něj všichni v očekávání, co přinese start ročníku. Hlavní fáze má naopak naplno rozproudit emoce, které k soutěžnímu fotbalu neodmyslitelně patří,“ uvedl obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný. „Právě emoce, vášeň, rozmanitost i sounáležitost jsou klíčové hodnoty, na kterých chceme ligový fotbal dlouhodobě stavět. Proto do kampaně zapojujeme nejvýraznější tváře všech klubů, které reprezentují autenticitu, osobitost i sílu příběhů, které týmy i Chance Liga mají. Je našim cílem ukázat, že je zde celá řada IKON, na které má smysl přijít a s nimiž je možné se ztotožnit. Hlavní fáze je proto postavená na rozmanitosti i jednotě. Na tom, co jednotlivé kluby odlišuje, ale zároveň spojuje. A nese jasný vzkaz: být součástí Chance Ligy znamená být součástí něčeho výjimečného, být součástí FENOMÉNU,“ dodal Hajný s tím, že vše se promítne i do nové verze znělky Chance Ligy pro sezonu 2025/26. Nový Klub legend s ambasadorem Milanem Petrželou Na důležitost osobností a tradice upozorňuje také projekt Klub legend, kterým Ligová fotbalová asociace dlouhodobě oceňuje hráče a trenéry, kteří dosáhli hranice 300 odehraných či odtrénovaných utkání v samostatné české nejvyšší soutěži. Od sezony 2025/26 chce Ligová fotbalová asociace tomuto projektu vtisknout ještě větší váhu a dopřát těmto výjimečným osobnostem více prostoru a pozornosti. Novou tváří projektu se stal rekordman v počtu aktuálně 519 ligových startů Milan Petržela, který bude jako ambasador moderovat i speciální pořad, v němž svým originálním a vtipným způsobem představí nové členy Klubu legend – tedy osobnosti, s nimiž se ve většině případů sám potkal nebo ještě potká na hřišti. Díky spolupráci s předním českým designérem Lukášem Macháčkem, autorem ikonických bomberů z úvodní fáze kampaně, vznikne pro každého nového člena unikátní sako na míru, doplněné o speciální dárkovou krabičku od LFA. Jak říkáme ... „Projekt Klub legend je poctou výjimečným osobnostem, které zanechaly výraznou stopu v historii ligového fotbalu. Chceme, aby tito hráči a trenéři nebyli jen statistikou v historických tabulkách, ale živou součástí ligového příběhu. Spojení s Milanem Petrželou a Lukášem Macháčkem přináší do projektu novou energii i moderní rozměr, zároveň také hravost i autenticitu. A nový vizuální styl mu dává důstojnost, jakou si skutečné legendy zaslouží,“ řekl Hajný. „Být součástí Klubu legend a navíc rekordmanem je pro mě velká čest. Když jsem dostal nabídku stát se jeho ambasadorem, neváhal jsem. Vážím si každého hráče nebo trenéra, který v lize něco odmakal, a moc se těším, až je budu moct v novém formátu představit. Mnohé z nich znám osobně a věřím, že to budou silné i zábavné momenty,“ dodal Milan Petržela, záložník Slovácka. Na start nového ligového ročníku se těší také partneři Chance Ligy a Chance Národní Ligy. Vedle celé řady novinek v oblasti fanouškovského zážitku i prezentace ligového fotbalu napříč republikou se zaměřují i na další rozvoj vzájemné spolupráce. Jak říkáme ... „V roli generálního partnera soutěže máme za sebou první sezonu, která vedle nezapomenutelných fotbalových zážitků přinesla také další rozvoj v oblasti fan experience a v práci s fanoušky. V nastaveném směru chceme pokračovat i v nové sezoně a posunout ho zase o úroveň výš. Připravili jsme hned dvě klíčové aktivace – pokračování oblíbené Megatipovačky a zcela novou, nejkomplexnější fantasy ligu v Česku. Věříme, že obě nabídnou fanouškům zábavu i silné emoce a těšíme se na jejich odezvu,“ uvedl Martin Ptáčník, šéf sponzoringu Chance. Představitelé Ligové fotbalové asociace, dále Chance Ligy a OnePlay Sport při besedě o novém ročníku Chance Ligy Marek Kindernay, výkonný ředitel oficiální vysílatele Chance Ligy OnePlay Sport uvedl, že o víkendu se na fotbalových přenosech podílí 250 lidí Cenu Lukáše Přibyla, která hodnotí primárně aktivitu v oblasti marketingu, komunikace a práce s fanoušky, převzal za Slavii Praha Jaroslav Tvrdík „Jsme hrdí, že můžeme být součástí nejvyššího českého ligového fotbalu a pomáhat s jeho posunem kupředu. Jako digitální partner se zaměřujeme především na vývoj a inovaci technologií, které ligu posunují blíže k fanouškům a zlepšují její digitální tvář. V nové sezoně navážeme na úspěšné projekty z předchozího ročníku a zároveň se těšíme na další výzvy, které pomohou posilovat značku ligy i vztah s jejími fanoušky,“ doplnil Marek Kindernay, výkonný ředitel oficiální vysílatele Chance Ligy OnePlay Sport. A víte co ... *) Co je to brand? Brand, jednoduše česky řečeno značka, je jméno nebo název, logo, symbol, znak, design nebo jejich kombinace. Značka, která je vytvářena s cílem identifikace produktu či služby a odlišení se od konkurence. Brand je vlastně takovou duší firmy nebo produktu, popřípadě služby, která v lidech vyvolává určitá očekávání, která se snaží opakovaně uspokojovat. sssp.getAds({ zoneId: 279230, id: "cnt-279230", width: 728, height: 90 }) Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz zde. (Petr Skála pro SportovníListy.cz s využitím zprávy lfafotbal.cz, koláž a foto: Petr Skála)

[imgText]
[datePublish.getDate()] - [datePublish.getHours()]:[datePublish.getMinutes()]

politika
Zdeněk Zbořil: Už jen nějací Vietnamci nás mohou zachránit!
Tuto větu z testamentu německého filosofa Martina Heideggera bychom mohli použít jako inspiraci k úvaze o tom, zda tato prorocká slova se netýkají také pozdních dnů kdysi Československé nyní už jen České republiky sevřené v smrtícím objetí států sdružených v Evropské unii.
Před 41 minutami

politika
Zakladatelé ODS proti Fialovi: „Z profesora je klaun“
Někdejší prezident Václav Klaus či spoluzakladatel strany Petr Havlík ostře cupují směr ODS a styl premiéra Petra Fialy. Co říkají o úpadku značky, ztrátě jádra voličů a o soupeři jménem STAN?
Před 2 hodinami

zprávy
Deep State: Rusové již bojují v samotném Pokrovsku, kam vstoupili z jihozápadu
Ruská armáda postoupila jižně od Pokrovsku směrem na Čunišino, informuje vojenská veřejnost Deep State.
Před 2 hodinami
Nepřehlédněte

zprávy
Oděsa: Ruské jednotky zničili přístavní infrastrukturu i norský protiletadlový systém
Ruské jednotky zaútočily na přístavní infrastrukturu využívanou v zájmu ukrajinských ozbrojených sil, jakož i na norský protiletadlový raketový systém NASAMS, který ji kryl, oznámilo dnes ruské ministerstvo obrany.
Před 2 dny

politika
Peklo si Fiala s Rakušanem už zamluvili, říká Vidlák
Přinášíme vám další díl pravidelného pondělního cyklu s názvem VIDLÁKŮV OTVÍRÁK. Populární český bloger Daniel Sterzik, který píše pod jménem Vidlák, přináší zamyšlení nad aktuálními problémy naší doby exkluzivně pro server Prvnizpravy.cz.
Před 2 dny
Nejčtenější

zprávy
Deep State: Ruská armáda postupovala u Pokrovska, Limanu a v Dněpropetrovské oblasti
Ruská armáda podle mapy Deep State prudce postoupila na severu Doněcké oblasti poblíž Zelené doliny. Její jednotky se tak přesouvají severně od Limanu.
Před 4 dny

zprávy
Ruské drony FPV začaly útočit hluboko v Dněpropetrovské oblasti
Ukrajinský voják s volacím přezdívkou Mučnoj ohlásil první zaznamenané použití dronů FPV v oblasti Pokrovskoje.
Před 3 dny

zprávy
Oděsa: Ruské jednotky zničili přístavní infrastrukturu i norský protiletadlový systém
Ruské jednotky zaútočily na přístavní infrastrukturu využívanou v zájmu ukrajinských ozbrojených sil, jakož i na norský protiletadlový raketový systém NASAMS, který ji kryl, oznámilo dnes ruské ministerstvo obrany.
Před 2 dny