Bezpapírové jízdné v ostravské MHD využili návštěvníci festivalů

regiony

Táhla festivalová jízdenka a vzrostl počet pípnutí ve voze. Téměř 4,5 tisíce prodaných festivalových jízdenek v celkové hodnotě přes milion korun.

Bezpapírové jízdné v ostravské MHD využili návštěvníci festivalů
Ilustrační foto
5. srpna 2025 - 12:00

Dopravní podnik Ostrava (DPO) i letos v době konání letních festivalů nabídl zákazníkům speciální zvýhodněné sedmidenní jízdné v ceně 250 korun. Zároveň DPO eviduje ve festivalovém období meziroční nárůst transakcí realizovaných přímo na validátorech ve vozech, a to o téměř 15 procent.

„Máme radost, že o festivalovou jízdenku byl i letos zájem. Je určena především návštěvníkům města, kterým chceme představit ostravskou MHD jako moderní a uživatelsky přívětivou. Navíc je velmi pohodlná, po jejím nahrání už cestující nemusí při nástupu do vozidla jízdenku přikládat,“ říká generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.

Jízdenku si cestující mohli koupit v mobilní aplikaci MojeDPO, případně na webu dpo.cz. U jednoho z festivalů šla nahrát přímo na čip náramku. Platila ve všech spojích DPO.

Festivalovou jízdenku připravil DPO pro návštěvníky velkých kulturních a sportovních akcí poprvé již v roce 2018. Speciální zvýhodněná jízdenka umožňuje účastníkům vybraných akcí cestovat MHD levněji, sedmidenní festivalová jízdenka je v ceně standardní třídenní jízdenky.

(rp,moravskoslezskenovinky.cz,foto:dpo)



Anketa

Měl by podle Vás Petr Pavel opět kandidovat v roce 2028 na post prezidenta ČR?