NATO: Musíte opravit mosty a silnice, abychom mohli útočit na Rusko!

zprávy

V budoucnu by tanky a vojska v Evropě měly být přepravovány mnohem rychleji kvůli rostoucímu napětí s Ruskem. Plán předložený Komisí EU ve středu plánuje rozšířit silnice, mosty a železniční sítě.

NATO: Musíte opravit mosty a silnice, abychom mohli útočit na Rusko!
Ilustrační foto
3. května 2018 - 06:20

Pokud cestujete po dálnicích v Německu, anejen v Německu, narážíte na zchátralé mosty, které jsou pouze jednoproudé, nákladní vozidla musí mít vzdálenost 50 m, aby náklad nepřetížil most. To by se mělo všechno změnit. Ne proto, že by dopravní průmysl musel více investovat kvůli kolapsům z uzavřených mostů, ale kvůli NATO, které požaduje, aby silnice a mosty byly vhodné pro obrněnce. Měly by se dokonce odstranit byrokratické překážky, které by znemožňovaly rychle přemístění vojsk  do "místa krize" na východ, na ruskou hranici.

Ministerstvo dopravy vyšlo krajům vstříc, mohou začít s obnovou silnic


Megalomanská  Ursula von der Leyenová, německá ministryně obrany, v Německu lidově nazývaná Panzer-Uschi, dokonce požaduje "vojenský Schengen".

Ursula von der Leyenová (CDU) nedávno vyzvala k vytvoření "vojenského schengenského prostoru". "Pokud budete muset v případě krize nebo stresu učinit rychlé přesuny vojsk na velké vzdálenosti v Evropě, musíte to naplánovat přesně a dělat to s velkou rychlostí a efektivitou," řekla.

To, co ekonomika a zejména dopravní odvětví nestihly, to jsou mnohde neopravené dopravní cesty, tak nyní NATO ve spojenectví s EU opraví, aby bylo možné podniknout kroky proti "agresorovi" z východu.

Plán Evropské komise předpokládá do roku 2019 provést kontrolu silnic, tratí a mostů v Evropě, potřebných pro vojenské transporty. Některé obzvláště těžké nebo nadměrné vojenské vozy v současnosti všude neprojedou.

Následně je třeba sestavit seznam s nejnutnějšími částmi renovace. Pro rekonstrukce budou od roku 2020 v  budoucím rozpočtovém rámci EU připraveny finance.

„To neznamená nic jiného než to, že Německo jako největší "finančník EU" zaplatí většinu nákladů a tím i německý daňový poplatník,“ upozorňuje autor článku v Journalistenwatch.

Kromě toho chce Komise EU sjednotit dopravní předpisy, například pro přepravu nebezpečných věcí mezi zeměmi EU. To neznamená nic jiného než povolit přepravu munice a zbraní na veřejných komunikacích.

Již v únoru 2018 zveřejnila Deutsche Welle, že do Německa by mělo být přemístěno Nejvyšší velení NATO pro logistiku. Připomeňme si, že ve Smlouvě o německém znovusjednocení 2 + 4 bylo dohodnuto, že němečtí, ruští a američtí ministři zahraničních věcí nerozšiřují přítomnost NATO na východ. Realita je však odlišná a každý, kdo obviňuje Rusko z agresivní politiky, by měl dvakrát přemýšlet o tom, jak se cítí v této zemi, která je téměř kompletně obklíčena NATO. Kdyby nebyl Putin prezidentem v Kremlu, tak pravděpodobně by už vznikaly vojenské konflikty s NATO.

„Proto se snažíte se všemi prostředky, abyste ho odstranili,“ upozorňuje autor článku a pokračuje, „vzpomínám si na výkřiky ze Západu o "připojení" Krymu. Nešlo o "připojení", ale o odloučení většinového ruského obyvatelstva na Krymu. To bylo dostačující pro právo na sebeurčení národů, které je nad mezinárodním právem. Zvažte sestřelení korejského Boeingu (MH 017) s téměř 300 mrtvými, kde jako pachatel se předpokládá Rusko. Vzpomeňte na "jedovatý útok" proti bývalému agentovi v Anglii atd. U všeho, co se stalo, se musíte vždy ptát sami sebe, kdo z toho má užitek? Putin ne. Naopak. Jak je Rusko ohroženo NATO na západní hranici, lze vidět na následující mapě.

 

NATO v současnosti vidí, že jeho rychlé vojenské přesuny jsou ohroženy nejen v Německu, ale i v pobaltských státech.

Železniční spojení v Lotyšsku, Litvě a Estonsku není vhodné pro rychlé nasazení vojenské techniky NATO v případě vojenského konfliktu s Ruskem, což dává Moskvě výhodu.

Experti z USA proto požadují rychlou modernizaci železnic v pobaltských zemích. Pro přemístění vojenského transportu z Německa na ruské hranice by v nejlepším případě trvalo nyní alespoň dva dny.

Projekt Rail Baltica, který byl naplánován na úrovni EU, má tedy velký význam. Projekt předpokládá železniční spojení se standardním rozchodem 1435 mm společným v západní Evropě a nikoli ruským širokým rozchodem 1 520 mm. Stavba by měla být dokončena v roce 2025.

Vedení Vojenské akademie Spojených států však spěchá. Modernizace by umožnila NATO rychleji nasadit tankové  jednotky v konfliktu s "provokatéry z Ruska" a ruskými vojenskými manévry.

Rusko je připraveno na válku - nálada je ponurá


Musím znovu a znovu zdůrazňovat, že nejsem žádným přítelem Ruska, ale používám zdravý rozum a ten mi říká, že každý, kdo se k Rusku přiblíží, ať už z jakéhokoli důvodu, nesmí být příliš blízko.  Napoleon a německý Wehrmacht už mají zkušenost s tímto bolestným zážitekem. Válka proti Rusku může skončit jen katastrofou  a je naprosto zbytečná.



(rp,prvnizpravy.cz,jouwatch,foto:arch.)

 


 


Anketa

Měla by se podle vás stát Ukrajina členem NATO?

Ano 18%
transparent.gif transparent.gif
Ne 65%
transparent.gif transparent.gif
Nevím 17%
transparent.gif transparent.gif