Ministerstvo dopravy vyšlo krajům vstříc, mohou začít s obnovou silnic
Megalomanská Ursula von der Leyenová, německá ministryně obrany, v Německu lidově nazývaná Panzer-Uschi, dokonce požaduje "vojenský Schengen".
Ursula von der Leyenová (CDU) nedávno vyzvala k vytvoření "vojenského schengenského prostoru". "Pokud budete muset v případě krize nebo stresu učinit rychlé přesuny vojsk na velké vzdálenosti v Evropě, musíte to naplánovat přesně a dělat to s velkou rychlostí a efektivitou," řekla.
To, co ekonomika a zejména dopravní odvětví nestihly, to jsou mnohde neopravené dopravní cesty, tak nyní NATO ve spojenectví s EU opraví, aby bylo možné podniknout kroky proti "agresorovi" z východu.
Plán Evropské komise předpokládá do roku 2019 provést kontrolu silnic, tratí a mostů v Evropě, potřebných pro vojenské transporty. Některé obzvláště těžké nebo nadměrné vojenské vozy v současnosti všude neprojedou.
Následně je třeba sestavit seznam s nejnutnějšími částmi renovace. Pro rekonstrukce budou od roku 2020 v budoucím rozpočtovém rámci EU připraveny finance.
„To neznamená nic jiného než to, že Německo jako největší "finančník EU" zaplatí většinu nákladů a tím i německý daňový poplatník,“ upozorňuje autor článku v Journalistenwatch.
Kromě toho chce Komise EU sjednotit dopravní předpisy, například pro přepravu nebezpečných věcí mezi zeměmi EU. To neznamená nic jiného než povolit přepravu munice a zbraní na veřejných komunikacích.
Již v únoru 2018 zveřejnila Deutsche Welle, že do Německa by mělo být přemístěno Nejvyšší velení NATO pro logistiku. Připomeňme si, že ve Smlouvě o německém znovusjednocení 2 + 4 bylo dohodnuto, že němečtí, ruští a američtí ministři zahraničních věcí nerozšiřují přítomnost NATO na východ. Realita je však odlišná a každý, kdo obviňuje Rusko z agresivní politiky, by měl dvakrát přemýšlet o tom, jak se cítí v této zemi, která je téměř kompletně obklíčena NATO. Kdyby nebyl Putin prezidentem v Kremlu, tak pravděpodobně by už vznikaly vojenské konflikty s NATO.
„Proto se snažíte se všemi prostředky, abyste ho odstranili,“ upozorňuje autor článku a pokračuje, „vzpomínám si na výkřiky ze Západu o "připojení" Krymu. Nešlo o "připojení", ale o odloučení většinového ruského obyvatelstva na Krymu. To bylo dostačující pro právo na sebeurčení národů, které je nad mezinárodním právem. Zvažte sestřelení korejského Boeingu (MH 017) s téměř 300 mrtvými, kde jako pachatel se předpokládá Rusko. Vzpomeňte na "jedovatý útok" proti bývalému agentovi v Anglii atd. U všeho, co se stalo, se musíte vždy ptát sami sebe, kdo z toho má užitek? Putin ne. Naopak. Jak je Rusko ohroženo NATO na západní hranici, lze vidět na následující mapě.
NATO v současnosti vidí, že jeho rychlé vojenské přesuny jsou ohroženy nejen v Německu, ale i v pobaltských státech.
Železniční spojení v Lotyšsku, Litvě a Estonsku není vhodné pro rychlé nasazení vojenské techniky NATO v případě vojenského konfliktu s Ruskem, což dává Moskvě výhodu.
Experti z USA proto požadují rychlou modernizaci železnic v pobaltských zemích. Pro přemístění vojenského transportu z Německa na ruské hranice by v nejlepším případě trvalo nyní alespoň dva dny.
Projekt Rail Baltica, který byl naplánován na úrovni EU, má tedy velký význam. Projekt předpokládá železniční spojení se standardním rozchodem 1435 mm společným v západní Evropě a nikoli ruským širokým rozchodem 1 520 mm. Stavba by měla být dokončena v roce 2025.
Vedení Vojenské akademie Spojených států však spěchá. Modernizace by umožnila NATO rychleji nasadit tankové jednotky v konfliktu s "provokatéry z Ruska" a ruskými vojenskými manévry.
Rusko je připraveno na válku - nálada je ponurá
Musím znovu a znovu zdůrazňovat, že nejsem žádným přítelem Ruska, ale používám zdravý rozum a ten mi říká, že každý, kdo se k Rusku přiblíží, ať už z jakéhokoli důvodu, nesmí být příliš blízko. Napoleon a německý Wehrmacht už mají zkušenost s tímto bolestným zážitekem. Válka proti Rusku může skončit jen katastrofou a je naprosto zbytečná.